Naglar fixade! Typ

God kväll everybody!
Det här inlägget kommer jag kämpa mycket med eftersom att jag har långa naglar nu (ovan), Men iaf....

Efter jobbet idag så drog jag och tränade på fitness 24/7 i Solna as usual.
Var ganska otaggad på gymmet, antar att det är min semester som slappat ner mig..

Efter gymmet åkte jag till bergshamra och mötte upp Jaccci som skulle fixa mina naglar:)
Vi började med att laga middag, lax med grönsaker och citron, sjukt gott!!

Efter det så gick vi in på hennes rum för att fixa naglarna, med gelé å sånt ni vet. Problemet var att hennes lampa var pajj så jag fick sitta och lysa med min ficklampa på mobilen så att vi skulle se något, haha, katastof typ. Med några glas vin blev allt ännu flummigare så vi hann bara fixa 3 naglar på ca 4 timmar!

Hur som helst så var det fett trevligt ändå så vi slutade fixa naglarna och bestämde oss för att fortsätta på torsdag ist..
Så nu går jag med 3 färdiga naglar och resten e bars tippar ;)

Ska hem till älskling nu och mysa , sen imorgon blir det jobb igen som vanligt:)

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!