Lunchtips

Har fått lte förfrågningar om recept på maten jag lagar på jobbet, så ja tänkte börja skriva ner de här :D

Idag ska jag laga världens godaste och simplaste fisk i ugnen på jobbet!

Börja med att lägga fisken på en plåt och salta den lite.
Blanda ihop smör, ströbröd och salladskrydda i en kastrull på spisen och häll sedan över de på fisken.
In i ugnen på 200 grader i ca 40 min.
Serveras med kokt skalad potatis och lite grönsaker.
Simpelt va?
Japp! Lätt som en plätt och alla barnen här på jobbet älskar den.

För er som inte vet så är jag "kock" på ett dagis för tillfället:) tänkte skriva lite av recepten här. Dock skriver ha inte ut några mått på kryddor osv, krydda å smaka av bara:)

Glöm inte att hålla rent på diskbänken gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!