Hallåååå allihopa!

Tjooo bloggen!
Nu ska jag hålla er uppdaterade om min kära sommar som inte bara kommer spenderas i Sverige:)

Har bokat in en resa till Amsterdam på tisdag nästa vecka, AAaaahhh bara 5 dagar kvar :D:D
Åker med bästa teamet bestående av: Robert, Dan och Hanna


bild från mondaybar-kryssningen vi 4 var på 2 veckor sedan :) Underbart väder hela kryssningen!

Här kommer lite fler bilder från kryssningen:




Nu ska jag äta min frukost som idag består av:
En kopp kaffe, en halv grapefrukt och en skiva mjukt bröd med paprika på=)

PS: ska fixa ny design right away :)

Pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!