Så, räkningarna betalda :)

Hallå allihopa!
Ny dag, nya möjligheter;)

Inatt sov Älskling här igen, vi kollade på film, "I rymden finns inga känslor", trodde den skulle suga men garvade ganska mycket åt den haha, käkade popcorn och tog de lugnt =)



Nu har jag precis betalat min feta mobilräkning som var väääldigt hög denna månad eftersom att jag ringt ganska mycket från Amsterdam och Grekland.. skönt att ha de gjort iallafall!



Planer idag?
Skulle sola men, vädret suger som vanligt, så vi får se vad planen blir istället.
Nu ska jag fortsätta kolla på nyheterna och dricka mitt kaffe :D

Ursäkta kvaliten på bilderna men hittar inte min rosa digitalkamera, men ska hitta den eller fixa min systemkamera så de blir lite kvalité på skiten:)

PEACE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!