finally

Har suttit i stort sätt hela dagen å lekt med naglarna nu och äntligen är jag klar med mina palmer!
Kom på att de matchade mitt armband också haha, tänkte inte på de innan:P




Man ser inte så tydligt kanske men här har jag gjort avtryck från dagens tidning på nageln, tyckte de va ganska coolt att de gick!


Testade leopardmönster också, men de ska ja ha någon annan dag :)

Nu ska jag inte leka mer med naglarna idag, sitter och väntar på att älskling ska bli klar på gymmet så jag kan färga hans hår och sedan ska vi åka till Delanie sötnos <-- kolla hennes snygga blogg här :)

c u

PEACE <3

Kommentarer
DELANIE

<3

2011-07-27 » 18:28:39
URL: http://delanie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!