Kvällens mest patetiska konversation.

haha här är kvällens mest patetiska smskonversation

(anonym) "Jag e kåt och full som fan, utnyttja mig"

(jag) "ursäkta?"

(anonym) "Happ, trodde du skulle vara på erotikamässan eller vafan de va?"

(jag) "ja det är jag?"

(anonym) "ja? Blir man inte kåt av kolla på spanska halvnakna killar?Jag har trist som fan för det är bara tråkiga jävla brdar överallt"

(anonym) "Sorry om jag svinat mig? jag blir jätt sur om jag e full och raggningen går åt fanders. Hoppas du inte e sur på mig iaf. Det e bara sjukt jobbigt att vara kåt och inte få nåt :S"


ASSÅ VAD FAN?
Tror han att jag ska tycka synd om han eller?
Ohhhjj din raggning går dåligt, aah men kom å ta mig då??
Gooosh vilken idiot :P



LOVE CICCI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!