Kompis de går bra nu!

Pengar rullar in som de ska, de går bra nu!

Hej natterawns!
Sitter nu med en varm kopp kur-te för min hals bestående av hett vatten, honung(mycket), pressad citronsaft, ingefära och lite rivna citronskal.
Det är inte så äckligt som de låter =)

Efter jobbet idag så mötte jag upp Jennifer och hennes kille Fredrik. Han sjuktsade oss till Danderyd på ett business meeting. Det gick skitbra, vi fick jobbet den 13 november! Det kommer bli skitkul tycker jag =)
Vi ska servera ett större sällskap med vin och sånt under ett 65 års party. Kommer bara vara kostymnissar och fisförnämta damer haaha =) Hoppas vi inte tappar vin på någon^^



Nu ska jag leta efter andra helgjobb! Sjukt taggad på att jobba och tjäna pengar inför resan i jul;)
Ju mer pengar vi sparar, ju längre bort+varmare blir det! Wohoo:D

LOVE CICCI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!