cause youre amazing

Godmorgon lördag!
Hade en ganska fullspäckad dag igår så hann tyvärr inte blogga:/

Jag jobbade först, till 14.00. Sen stötte jag på Jennifer i västermalmsgallerian när ja skulle handla lösögonfransar, trevligt!

Direkt när jag kom hem och skulle börja göra mig i ordning så ringde Benja å sa att han va i Tcentralen och ville komma hit, typiskt, jag som hade tänk sova typ 2 timmar för att orka kvällen... men men.
Han kom hit, jag satt å fixade mig i typ 2 timmar, haha sen drog vi till systembolaget å handlade lite inför kvällen:)
Mötte upp hans tjejkompis Frida och drog hem hit igen och förade lite..



Sen drog vi till erotikmässan i Alvik, Jacob följde med oxå. De va väl inget speciellt.
Men men, de va askul att träffa Benja igen = )

Kvällen avslutades med max^^ greenmeal, as gott^^

LOVE CICCI





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!