Goddag onsdag!

Shit vad veckan har gått undan..
Det är redan onsdag.. :S
Får se vad som händer ikväll.. är sugen på att hitta på något, men vi får se.
Just nu står jag på jobbet.. Det finns inget å göra. Man märker att de e höstlov..

Well well, för att utnyttja tiden här på jobbet så står jag och letar jobb i Norge!
Jag och Amanda sticker förhoppningsvis direkt efter nyår och jobbar assen av oss i kanske 3 månader, men måste hitta ett jobb först.. de e ganska krångligt! Men inom ett par dagar har jag nog hittat något.. bara man ligger i lite.



Strax ska jag gå och handla lunch, blir nog Buffé take away hohoo! :D

LOVE COCOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!