$$$$$$$$$$$$

Godmorgon igen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Haha, klockan blev mycket, har legat i sängen hela dagen. Men om man tänker på gårdagen så är det lite förståligt.

Så vad gjorde jag igår då?
Jo, kvällen började på Café Opera, träffade Malin och Alex där, Näääjs!

Vi var där till 2-3. Träffade en rik kille som bjöd oss hela kvällen på ALLT:)
Vi åkte taxi säkert 7 ggr inatt, onödigt? nja.. har man nån som betalar så ere lungan haaha

Kvällen avslutades på Solidaritet klockan 05.00..
Kom hem runt 8 imorse.. haha blev sjukt besviken när vi skulle fyllekäka på donken, så hade de börjat med frukostmenyn.... GAH vi fick inga pommes, bara en äcklig mc toast :P blää

Nu ska jag börja göra mig iordning sen ska jag möta upp Ashkan å hitta på något:)

LOVE COCOS!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!