Tjolololo!

Stresss!!!!!!!
Godmorgon alla morgontrötta!
Själv gick jag upp vid 06.45 och åt frukost med André.
Sen tog jag cykeln till gymmet där jag träffade Frida, vi tränade kondition och typ armar och mage hehe=)
Nu ska vi strax äta frukost innan jag åker till Bergshamra där Elin ska fixa mina naglar <3 Kan slänga upp en bild sen på resultatet.

Pressat schema idag:
07.30 - Cykla till gymmet
08.00 - Gym
10.00 - Shoppade ett linne^^
11.00 - Äta sushi med Frida
12.00 - Fixa naglarna i Bergshamra
15.00 - Praktik till ca 21.00
21.00 - Ut och Jogga med Patti

Ganska tight med tid men.. skulle egentligen åkt och bytt tungpiercing idag oxå på East Street till en kortare för jag har ju läkstaven i nu..
Yeye!
Hellre ha mkt att göra än att inte göra något:)

Nu ska ja å Frida gå å äta Sushiiiiiii:D


U and me baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!