Morsning bakis-onsdag

Godmorgon, vet inte riktigt varför jag är vaken nu, börjar inte praktiken förens 15.00 och var uppe till 5 inatt typ, kanske borde sova lite till?

Men men, igår var det Fridas studentskiva som hon har slitit hårt med att få ihop! Och trots allt så blev skivan sjukt rolig =)
Här är lite bilder från kvällen:

Frida

Jag och Robert väntar på maten som smakade bajs

Rebecka, Frida och Jag

här var det dags att göra kvällen lite roligare :)

=)

Snyggt blåmärke man har:)

Hittade Evve på dansgolvet ;)

Sanna(katt) & Janina(lyxhora)

Fick värsta bilden på lasern:D

Haha Dalle va sjukt snygg

Taxi <3

Yes där e lite smakprov från kvällen, mer bilder kommer upp på facebook för de som e intresserade:)
Nu ska jag försöka sova lite och drömma om min sötnos =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!