hetaste diskussionen på flashback

Igår som MÅNGA vet så låg min blogg uppe på flashback som hetaste diskussionen haha....
Det var inlägget under som mitt ex skrev om..
Rubriken var "Mitt ex har börjat lägga ut nakenbilder" eller något liknande..

En sak jag inte förstår är hur folk är så intresserade.. haha tycker de e ganska patetiskt att folk sitter hemma framför datorn och spånar i om min blogg blivit hackad av något ex som lagt upp nakenbilder på mig..

Men inlägget under var bara en kul grej på första maj för att se reaktioner typ.. haha trodde inte så många skulle reagera:P
Men de va kul!
Nu har jag sjukt många läsare på bloggen iaf:P

Nu ska jag gå ut och luncha med Ashkan, hörs sen maybe!
Enjoy



Kommentarer
Flashback

Och det är inte ganska patetiskt att lägga ut en nakenbild (riktig som fake) för att få fler läsare...

2010-05-09 » 15:13:55
Sugen

Den är nog inte fake, försöker bara rädda situationen haha

2010-05-09 » 15:29:22
Peter

Det beror på att flera som mig inte har mycket annat att göra. Lägg gärna in flera sådana bilder, på framsidan också. :-)



Eller också kan du skicka de direkt till mig.

2010-05-09 » 16:37:14
lovisaa :)

Hej, hur mår du idag då? :)

2010-05-09 » 17:04:44
URL: http://lovisalindstroms.blogg.se/
lelle

Och ALLA läsare du fick igår kommer komma tillbaka till denna eminenta blogg...



Kommer sluta med att du lägger upp en till bild, och en till, och en till. Kallas en sak, attentionwhore. Det var här du läste det först!

2010-05-09 » 17:36:39
WHITE BOY

amen ofta att ni människor bryr er! Det är för fan hennes blogg, hennes liv och hennes shitt, hon får göra precis va fan hon vill, o det kan ni inte ta ifrån henne! Så snacka bara skit era loosers, för detta är ju bara ett bevis på att ni inte har något jävla liv om ni på allvar hänger upp er på en sån skit sak!



Stand ur ground gumman, fuck vad alla patetiska suckers skriver, det är som sagt ditt liv och din blogg, så de kan bara ta sina åsikter och köra upp dem där solen inte lyser in ;D



keep up darl! // White Boy

2010-05-09 » 20:27:23
URL: http://thewhiteboy.blogg.se/
Anonym

hahaah du är så jävla ful!! hahaahaha

2010-05-09 » 20:48:18
E

patetiskt..

2010-05-09 » 20:48:34
URL: http://emmiq.blogg.se/
Emelie

fin blogg:)

2010-05-09 » 21:24:46
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
lovisa

hahah, att något så litet kan bli så stort

2010-05-09 » 22:37:02
URL: http://loviz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!