Hemma på kungsholmen.

Godkväll gott folk!

Har precis varit ute och kört bil, först hjälpte jag Alex med att flytta hans Tv hem till Malin och sen åkte jag till Sigtuna och lämnade lite saker till Robin och fick äntligen mitt tennisracket = D
Sen skulle jag plocka upp älskling från Bergshamra, men han hade somnat, Bu = (

Men nog om ikväll!
Igår var det underbart väder och jag låg ute i solen med sötnos å några till och solade+badade, sen på kvällen var vi lite överallt i Bergshamra och vandrade omkring.
Samma sak idag, solat och badat med älskling, mys

Nu är det dags att sova, annars orkar ja inte upp imorn = )

gammal bild, saknar hårfärgen, men den kommer snart tebaxx : D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!