Våååååår

Godmorgon.. eller vad man ska säga..
Är sjuk så jag ligger fortfarande i sängen:/ fett segt..

Inatt sov André här, vi kollade på film och sen gav han mig massage tills jag somnade och imorse när jag vaknade upp så var jag jättesjuk, med feber och hosta.. Sen får jag ett sms av Jennifer att massage inte är bra när man är småförkyld för att man typ väcker upp nånting i kroppen och så blir man jättesjuk ist.. och tydligen så stämmer det.. SUUUCK...
En timmes massage är lika ansträngande för kroppen som en timmes träning..
Jaja..



Idag blir det bara att ligga i sängen och dricka te och vatten..
Godnattt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!