Onsdag = All in!

Fan va kul de va igår!
Roligaste onsdagen på läääääänge!

Vi sjöng karaoke och drack öl!
Jag och Amanda kom dit vid 8 typ.. Johnny kom vid 9, Ashkan kom vid 22.30 och André och Sara kom vid 12 typ:D
Nej men jag visar resten i bilder:)
Enjoy:

amanda och cicciiii!

Jag och norrlänningen johnnyponny

(förlåt amanda, jag var tvungen)

Ashkiiie å hans vänner:P

St Patricks Day

Amanda och Emma kööööööööör baaara

Hahah någon full kille som började strippa under karaoken.. mycket upphetsande.. eller inte:P

Just nu sitter jag i skolan och ska skriva klart min redovisning:)
Blev inte mkt sömn inatt heller men men det är bara att kämpa på.
SISTA SKOLDAGEN IMORN!!! WOHOOO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!