Lördag och Söndag

HAllojj! nu har jag kommit hem och duschat:)
Igår spenderade jag kvällen med André igen, spelade guitarrhero och kollade shrek 3.. fast jag somnade efter halva filmen^^

Nu ska jag börja göra mig iordning för ikväll..
Såhär lockigt blir håret när jag tvättat det^^

Ser bara vågigt ut men de e fortf blött..
Ska locka det ännu mera nu, ska på Marias studentskiva ikväll och vi ska ha 80 tals tema.. får se hur de går me de..
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller nått.. blir att stressa sönder nu:)
Min kamera kommer SÅKLART följa med hela kvällen så jag bloggar senare när jag e hemma igen om det inte blir allt för sent:)

Puss sålänge:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!