Gosh

Kommer du in här varje dag för att se vad jag haft för mig... OMG, get a life:)

Fan va ja stör mig på folk idag.... Folk som läser all skit jag skriver här, folk som tilllåter sig att bli tjocka, folk som inte bryr sig mer än när de passar dom osv... Gaaah!
Vissa är verkligen dumma i huvudet... på ett DÅLIGT SÄTT.

Dagen började med att jag åt en Kebabtallrik med André i bergshamra :).. Sen åkte jag till stan, träffade Frida och Rebecka. Klockan 7 Vi åt på Kinamuren och Fridas pojkvän Robert kom förbi oxå... Mkt trevligt sällskap:)
Vi firade Rebecka som fyller 21 idag:)

Sen åkte jag hem, duschade, träffade Marcus och har varit med han resten av kvällen förutom nu när jag e hemma=) också najjjs sällskap:)
tack för ikväll allihopa:) Imorn blire party:)

Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!