Fredag <3

Gud vilken kaos natt=)
Början av kvällen var inte spec spårad men sen efter att vi drog från biljardpalatset så spårade mkt:P
Jag, André, Sara och deras polare åkte till Bergshamra.. stod i tunnelbanan i typ en timme för att vänta på conrad..
Vi åkte hem till Conrad och drack lite vin, sen fick han typ flipp och fick för sig att vi skullle åka till rotebro, så vi sprang till pendeln, påvägen dit ramlade jag och pajjade mina skor samt skrapade upp hela handen och byxorna blev helt gråa av lera typ hahaha
Sen hamnade vi i helenelund typ.. hmm och bestämde oss för att åka hem ist:P..
Tog en promenad i solen, klockan var typ 9.30 eller nått, fett mys.. men sen gick vi hem och däckade..
Vaknade klockan 17.15 och drog till Patis jobb:P köpte mat till henne. blabla.. det var min kväll =)
Den var underbar iaf:) tack vare mina söta vännner <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!