Jippie, statistiken funkar:)

Yeeey, Fredag!
Värsta dagen i skolan är över:)
Hade Hinduism prov idag, och svenska nationella!
Båda gick superbra:) Som man bäddar får man ligga<3 Pluggar man, gör man bra ifrån sig, pluggar man inte, går det inte bra alls ! haha

Nu väntar fredagkvällen, sen 40 timmars kryssning imorn med Jennifer Och Nathalie!
Kommer bli superkul:) kul att stressa innan oxå:) hihi

Ikväll måste jag tvätta mitt löshår, ladda kameran, ta upp resväskan, välja kläder å massa:)

Nu ska jag äta lunch:) sitter hos Frida för tillfället:)


'
^^






Kommentarer
Anonym

hahaha lilla fritte med turban i bakrunden :)

2010-01-29 » 13:33:06
URL: http://paulinapanaxia.blogg.se/
Fritte

hahaha oj då, hamna jag där i bakgrunden....

2010-01-29 » 13:34:21
Anonym

:)

2010-01-29 » 13:37:52
Ciccis.se

HAHA DET TÄNKTE JAG INTE PÅ:D

2010-01-29 » 15:33:31
URL: http://Ciccis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!