Bajs blogg.se

Varför kan man inte kolla sin statistiiiik?
Blir galen hahaha

Idag har jag varit i skolan, kändes som en VÄLDIGT meningslös dag eftersom att vi bara satt i datasalen och inte gjorde ett pisssssss.

Efter skolan så träffade jag Emmelie, vi pluggade lite på Café la Rose.
Sen kollade vi runt lite på stan oxå:) hittade lite saker:)
Efter det träffade jag Robin, vi gick till statium först och sen till telia butiken och kollade på Iphones:) e lite sugen på att köpa en faktiskt = D

Nu ska jag äta en apelsin!

seriös cicci

Mmmmmm, smells goood

Mumsi!

Imorn blir det mycket att göra!

9.00 - Religionsprov på hinduismen
11.00? - Svenska nationella prov, hålla tal typ... BLÄÄÄ
14.00 - ringa frisören och se om de kan spraytanna mig!:D

Sen lite annat som ska göras hemma:
- Ta upp resväskan från källaren
- Sätta kamerabatteriet på laddning
- Packa kläder, smink, platttång, hårspray m.m...
- Tvätta löshåret
- Tömma bilderna från systemkameran
- Fixa naglarna

Hmm.. kommer inte på mer nu men det är mycket som ska fixas inför lördagens 40 timmars kryssning:)





Kommentarer
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Lycka till på proven :) Det kommer säkert gå jättebra! Jag hittade hit via bloggportalen.se, såg att du också bodde på Kungsholmen. Det gör jag med, bor vid Dagens Nyheter-huset :) Ha det fint!

2010-01-28 » 21:11:36
URL: http://tjelsi.com
milena malmros

Lycka till på religions provet:)

2010-01-28 » 21:23:49
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!