sova hit sova dit

Godmorgon 00.40:S
Irriterande att när man verkligen e trött och somnar tidigt så vaknar man efter några timmar och är as pigg.. SUCK! Alltid så!

ÅHHH det börjar närma sig nu med Oslo, jag saknar den staden och längtar som faaaen dit!
Staden e magisk!



Imorgon är det jobb som vanligt, mellan 9.00-14.00 sen ska ja möta upp Ashkan nånstans:D
Vi ska till nype och fira Dixie som fyllde år i onsdags. Har har fixat drinkbjudning på Nype!
Kommer bli stört kul, funderar på att klä ut mig till tomte^^ hahaha

Neee, ska försöka sova igen då :)
Godnatt ;)



Kommentarer
DELANIE

:)

2010-12-29 » 21:09:33
URL: http://delanie.devote.se
Anonym

häxnäsa

2011-01-01 » 21:07:29
robin hood

Tjenare!



Undrar om du har lust att svara på this or that frågan som just presenterats i min blogg? :)

Jag undrar vilket år som du föredrog, vilket som var bäst helt enkelt, 2010 eller 2009?

Kul om du kunde svara, och isf så hittar du inlägget på förstasidan i bloggen, skrolla ner lite om andra inlägg publicerats.



Ha det bra! / robin hood - gratis designhjälp.

2011-01-03 » 07:09:34
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!