Godkväll!

Som många vet så drar jag och Amanda till Oslo i Januari!
Vi har nu bestämt datum och de blir den 14 januari som vi drar dit, får skjuts av pappa så vi kan ta me oss alla saker hehe:)


bild på mig och Amanda när vi va i Oslo och skrev kontrakt på lägenheten:)

Iallafall, Ikväll har Amanda varit här, vi har skrivit klart våra CVn och finputsat dom lite samt skrivit personliga brev. Sen skickat ut till lite olika företag!
IIIIiihhhh, de börjar närma sig nu!
De enda tråkiga är att ja kommer sakna alla här så satans mycket:( hur ska ja klara mig 3 månader?
hmm de löser sig nog.. hoppas jag:)

Nu tänkte jag laga lite mat, e sjukt hungrig av någon anledning :)
Men för tillfället känns allt toppen! Nästan allt inför Oslo e fixat!

Pösss på er sålänge:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!