Halloweeeeeeeeen i skolan oxå

Inte nog med att jag har ringt lokalen om vår halloweenfest/20 års fest så har vi ett arbete i skolan om alla helgons helg oxå:) mkt halloween att tänka på just nu^^



Här är mitt och Jennifers arbete, skrev ihop det på estetiska verksamheten idag:) vi har även värsta idén om hur vi ska göra våra bordsdekorationer till vår högtid^^

Ni som inte vet så ska vi på estetiska verksamheten göra bordsdekorationer och ett arbete om en varsin högtid och jag och Jennifer fick alla helgons dag...
Våran bordsdekoration ska se ut ungefär såhär:

En minipumpa som ska ha en svart/röd ros i munnen:) får väl se hur de går me den idén:)
Nu ska jag laga min hemmagjorda pizza:)





Kommentarer
Renata

Tack så jätte jätte mkt. Kan bara säga desamma :D

Fortsätt gärna att komma tbx :) Kram

2009-09-30 » 20:57:16
URL: http://renniz.blogg.se/
Elin

Tack! :)

2009-09-30 » 20:57:59
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!