Tack för alla gratulationer!:D

Idag är det torsdag, vilket betyder att JAG fyller 20:D världens bästa ålder.. och jag har shoppat på världens bästa affär idag: Systembolaget! man kommer nog aldrig komma ut därifrån tomhänt:D haha!

När jag kom till praktiken idag och skulle äta frukost så hade de dukat upp med tårta och blommor! de hade kommit tidigare till jobbet idag för att baka tårta, så gulligt! blev så glad hehe:)
Det här är liksom min första vecka^^ mkt snällt!

Det jag har fått i present:
-En resa, valfri destination, när som helst;)
-Pengar
-Underkläder
-Stay-ups
-Shoppingrunda på systemet!:D
-Tårta, pankakstårta, tårta igen, favoritmat osv:)

Imorn blir det till att fira genom att gå ut på krogen:)))

De bästa<3

tack för att ni följde med på systemet Katri och Mikaela<3


När vi öppnade mitt rosévin så flög korken upp i taket med turbofart:P haha fett rädda alla blev^^
hihi


Tack alla för en underbar födelsedag<3
Ni som inte sa grattis kan ju ta å gräva ner er och inte kontakta mig:)
man märker vilka som bryr sig och vilka som inte gör det...
BESVIKELSE säger jag bara:)


Fuck off
PEACE<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!