Kryssningen:

Finns en hel del att säga om kryssningen, men orkar helt ärligt inte skriva det här. De som vill veta får fråga IRL:)
Här är lite bilder iaf:)
Hade dock bara bilder från hytten, eftersom att kameran inte följde med ut på klubben..


Sebbe, Jag och Fredrik

Lollo and me

Jag och Jennifer och någon som sitter under henne. =P

Natha oh jag

Vikki och Liza <3

Fredrik, lollo, nån och jag^^



Hade sjukt kul på kryssningen, allt var lyckat=)
Eller vi fick byta hytt en gång.. men det spelade ingen större roll.. spenderade inte mkt tid i hytten!
Nu ska jag gräva ner mig i några dagar, e så sliten!

peace<3







Kommentarer
får

Varför heter du cocos på facebook?

2009-10-30 » 19:09:59
URL: http://bloggenajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!