<3<3

Godmorgon.
Har inte riktigt vaknat än. Blev rätt mycket dricka igår..
2 plattor öl och typ 4 flaskor var tomma imorse.. Oops


Bild från fredags, visst var jag snygg i håret?

Tack för alla fina presenter vi fick=) Dags att boka skidresa ikväll kanske?=)

Igår var vi alltså hemma hos Robin i Sigtuna.. Hade "födelsedagskalas" för släkt och vänner:)
Min familj kom hit, Emmelie, Patti och Alex. Sen kom Dick och Wictor lite senare till middagen.. Jag hade fett kul iaf=) Dock blev det rätt mkt wow-snack när Martin kom in hit^^ men de va kul ändå:D

Nu ska jag försöka vakna snart och röra mig mot stan, även fast jag inte vill:(
Peace breee <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!