24 oktober, fortfarande mätt typ

Godmorgon people!
Igår var jag, robin, frida, robert, rebecca, evve, sebbe, sara, chantal och 2 till av evves kompisar på texas long horn på Östermalm. Vi firade Evelinne som fyllde 19 nu i veckan:) Grattis igen=)

Maten vi åt var den godaste jag ätit på lääänge, men man fick så stora portoner så man rullade hem därifrån. Känner mig fortfarande mätt:)
Jag åt revbensspjäll med pommes och nån sallad. Efterrätt blev cheesecake! Super gott alltihopa.

Jag å Evve på Göta Källare


Idag är det lördag, vilket betyder kalas^^
Vi ska fira mig och Robin hemma hos honom med släkt och vänner:)
Ska bli kul, och maten kommer vara jättegood! Mumsi

Neee, nu måste jag kolla på andra avenyn som jag missade i tisdags=)

Peace & Love<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!