Halloj!


Mliii och Pati

jag

Fredrik =)


Robert och Patti

Frida och Ciccikatten

Frida och Fredrik

Mlis pojkvän Fredrik och Fridas pojkvän Robert:)

Kvällen:
Kvällen började hos Emmelie. Vi drack mojitos och vin, körde ölspelet till halv 9 ungefär.
Då drog vi till alexsberg till en krog som mli och några till hade hyrt.
Vi var där till 22.30 sen drog jag, Jennifer, Pati, Frida och Robert till Fabriken i stadshagen.
Där var det drag, fast jag hade lite ont i huvudet så de va lite jobbigt.. men ska man summera kvällen så var den vääldigt lyckad!






Kommentarer
Jellykakan

Och självklart så var inte jag med på någon bild :P

2009-11-24 » 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!