Godmorgon Torsdag!

Idag är jag hemma från praktiken pga av att jag legat och hostat hela natten och inte fått någon sömn.. SUCK!

Men nu till de roliga;
Jag träffade Lollo, Liza och David i förrgår.. Vi satt på ett fik och bokade studentflak:)
Dom ringde upp mig igår och sa att jag skulle komma och skriva på kontraktet om flaket idag klockan halv 6! jippieee

Och till en annan rolig sak;
Igårkväll så firade jag och Pati, Emmelie som fyllde 20 i söndags.
Jag och Pati förberedde med förrätt, varmrätt och efterrätt hemma hos henne.
Gav massa roliga "bra-att-ha-när-du-flyttar-hemifrån-presenter" som alla var i färgen ROSA!
Vi hade skitkul iaf, och grattis igen mliii:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!