För lite tid!

Godmorgon :) jag sitter just nu påtaget påväg till praktiken, jag vet att jag uppdaterat dåligt (natha). Tiden rinner iväg så snabbt, praktik, jobb sen hem och sova typ? Fett tråkigt liv. Som tur var är det snart helg vilket betyder party:D frida ska festa med mig (äntligen). Hon fick ju körkort igår så nu kan hon ha kul på helgerna istället för att övningsköra hela tiden:) Idag sover jag hemma så det blir bättre uppdatering av bloggen, dock saknar jag min baby som ligger kvar i sängen utan mig nu :( oops, dags att hoppa av tåget:) puss <3
Kommentarer
Frida

yeaah snart är det helg och då blir det party! wohoo :D:D

2009-11-17 » 07:47:46
URL: http://plastkula.blogg.se/
nathalie

haha bra cicci keep tha blogging up :D nånånnååå

2009-11-17 » 09:30:50
URL: http://nathalienathalie.blogg.se/
Patt

2009-11-17 » 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!