Ciccis fredag = öööööl!

Det jag tog hem från systemet...:)


HEjsan alla partyglada :)
IDag är det Fredag den 13 de, vilket betyder att jag inte kommer gå utanför dörren igen..!:)

Har varit ute 2 ggr idag, och då var jag ute på viktiga uppdrag, bland annat att fixa mina naglar och gå till systembolaget med min bror och kakan =)
Tur att man har en rik bror som betalade ALLT:D




Blev lite rosa glitter på tippen <3 love love love it

Nu ska vi fortsätta att smaka alla konstiga öl vi köpt:) än så länge har vi testat 5 olika, den vi dricker nu smakar ren skit!
Skönt att man är 20 och dricker lagligt hemma:)

Spana in mina favotjejers bloggar :
Pattii
Mliiiii
Frida
Nathalie
(Jennifer du e oxå min favorit <3 synd att du inte har någon blogg)





Kommentarer
frida

hehe många ölsorter. Vilken var godast?

2009-11-14 » 12:56:00
URL: http://plastkula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!