ciccikatt - underbar dag i solen

Idag har varit en sköööön dag.
Började med att jag cyklade imorse, ca 2 mil:) skön start på dagen:D
Efter det så åkte jag hem och åt frukost(makaroner och korv:P)
Efter maten så gick ja å baby upp till Fridas jobb och var där tills hon stängde, sen kom lillefot(robert)..:P
Vi gick till daglivs och handlade grillad kyckling, potatissallad och baguette sedan tog vi tuben till kristineberg och satte oss på en klippa där och åt, sen stekte vi i solen ett tag=)
hoppas frida lägger upp bilder på sin blogg som jag kan sno:) för jag hade ingen kamera med mig..

yeye imorn är det skola, ingen aning om det är en vanlig skoldag eller inte:) får se
nu ska ja äta glass=)) pusssss

JEnnifer och Ciccikatt i transferbussen från flygplanet i bulgarien^^ ser väldigt trött ut:P

4 dagar till mondaybar cruise:D wieeeee
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!