ciccikatt - Torsdag och 7 dagar kvar

Idag är det torsdag och det är exakt en vecka till mondaybar cruise:D

idag har jag vairt på stan ett tag med Robin och sedan åkte vi till Upplandsväsby för att packa...
Följde med Natha till bk och sedan gick vi till centrum och testade massa fula tant kläder:D mkt underhållande! haha
ska träffa henne senare idag också för att snacka skit eller nått=) får se va som händer:))

Ikväll lär jag bli taggad på en del foton på facebook så håll utkik:P lol

nu sitter jag i badet och badar i hett vatten, har så ont i axeln så jag tänkte att de skulle bli bättre i axeln då=) men änsålänge känns de ungefär likadant... yeye jag e van^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!