ciccikatt - NEDRÄKNINGEN FORTSÄTTER!!!!

Nu är det bara 6 dagar kvar till Bulgarien:O Jippiiieeeee
Sitter hemma hos Frida och pluggar, läser lite om öl och sprit .. har prov på måndag!:)
Idag har jag varit med Patricia, var nere på fältöversten och bokade tid imorgon för soldusch;) ska blir spännande:)

Igår var en jobbig dag, bar ca 20 kartonger ner för 3 trappor(ingen hiss) ner till bilen...
Åkte till Sigtuna, lämnade en säng.. sen åkte vi till Södertälje och ställde av alla lådor å sånt...
Och idag ska vi plocka det sista och förbereda inför fotograferingen... vi får ju inte bo kvar i lägenheten.. så vi flyttar in till stan, till mamma å pappa å misse å bror^^ hihi

Nu ska jag å Frida gå ut å titta i affärer, sen måste ja åka till Duvbo och sedan hem till väsby:)

Så skönt att man sammanlagt har 5 skoldagar kvar och sedan sommarlov^^ hhihi wiee!!!!
Blir ju borta i Bulgarien i 8 dagar och sen är det bara en vecka kvar i skolan, fast jag kommer bara vara med på 2 dagar för sedan åker vi på Mondaybar kryssning!

nu ska jag uuut i solen med plastkula
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!