Ciccikatt - Is home;)

Här är lite bilder från min kamera, och eftersom att det är min kamera så har jag tyvärr inte så många bilder på mig själv... men lägger upp de jag har;) alla andra kommer lägga upp bilder på facebook och tagga mig:P så håll utkik:))

Här hade vi stannat vid någon bensinmack för att vila lite:P


Innan läggdags


Jag och Jennifer i Plovdiv, gamla staden^^ har keps för jag hade solsting


Jag och Janine hade kul i korridoren^^


Irina och Louise på flyget


irina,lollo,carro,jenni,rebecka,liza och ebba på flygplatsen i warzsawa

på flygplanet från warzsawa till bulgarien


Joel och anna


I Pleven,


Liza,Jennifer,Jag


Carro,Rebecka,Ebba


Ebba,Lollo,Erik,Rebecka..


Utsikt från hotell nr1






Jennifer och Erik i Plovdiv, Jennfer stod å garvade åt guiden?








Hotellrum nr2:




Jag kommer lägga upp fler bilder imorn eller på fredag när alla har börjat lägga upp bilder på facebook, har inte så många roliga bilder på min kamera eftersom att de e en systemkamera och den e rätt stor och jobbig att ha med sig
överallt:) så jag lägger upp fler roliga bilder imorgon eller liknande:) för jag vet att det finns jättesnygga bilder på mig i många andra kameror(A):P

Skönt att man kom hem till ett soligt sverige iaf:) inte lika varmt som i bulgarien men den duger=)
det var ungefär 30-40 grader varje dag där nere. och jag fick solsting första dagen.. lyckat;)

nu ska jag åka in till stan snart och kolla lite saker inför mondaybar kryssningen som är nästa torsdag!
48 timmar på båten.... det kommerbli galet!!!
pusss sålänge:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!