ciccikatt - fotboll och maraton

I torsdags var jag hemma hos Nathalie och kollade på fotbollsmatchen, AIK - Hammarby.. det var trevligt, vi åt popcorn och drack cola^^ hihi

 Igår(fredag) flyttades allt från väsby till stan och soptippen :P
så nu har jag flyttat hem till stan igen:)

Igår kväll spenderades med Mli, Pati, Frida, Robin och Robert, sen kom fredrik och hans polare oxå..
Fröst Nivå22 sen Teodoras? eller Dovas:P vet inte

Idag var stockholm maraton och jag var inte med och sprang:P men jag och kakan gick längs norrmälarstrand och åt massa glass och kollade på när folk sprang^^
Satans varmt det varit idag iaf:) fett skönt=)))

Just nu lagas mat: makaroner och korv:D de e nog klart nu :D
Får se vad som händer ikväll=)

Bild från Bulgarien( jag, jennifer, joel)

Jag å JEnnifer i bulgarien
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!