ciccikatt - the sims 3

Godmorgon godmorgon:)

Dålig uppdatering igår kväll, och mitt inlägg jag skrev publiserades tydligen inte..men men
Igår så spenderade jag början av kvällen med robin, marie(kusin) och hennes kompis, vi tittade på film, först "ett päron till farsa" och sedan "att göra en pudel", kul kul
Sen ringde Robins mamma och sa att vi skulle komma och hämta henne från ett bröllop, så då åkte vi till ulriksdal och hämtade henne, och sedan åkte vi till Sigtuna:P

Nu ligger jag i sängen i Robins brorsas rum, nyvaken och funderar på att spela the sims 3^^
Robin skjutsar sin mamma till Märsta nu så jag har inget att göra:P

Får se vad jag hittar på:) idag ska vi iaf vara barnvakt till lilla david:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!