ciccikatt - godmorgon

bah, vad trött jag är, var tvungen att gå upp för att katten låg under min säng, och han skulle åka till landet med mamma och pappa nu på morgonen så:P vad ska man göra liksom=))

har lite tråkigt så:P
lite saker om mig:
Hur bor du? - i stan med mamma och pappa
Brukar du komma i tid? - nej:P
Hur lång är du? -1.72
Kan du laga mat? - Yes, min mat e godast!
Vad jobbar du med/pluggar du? - Stockholms hotell och restaurangskola
Vad har du på dig just nu? - jeans från bikbok, brunt linne från bulgarien:)
Har du någon fobi? - Ja, att bli instängd:O
Hade du en bra kväll igår? - Ja, hade kul med flickorna på nivå:) 
Vilket är ditt senaste inköp? - Ett par skor:D
Din favoritdryck på morgonen? - Te och kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån? - Skatteåterbäringen:D:D:D
Har du sovit i din egen säng inatt? - Japp:)
Vad hade du sönder senast? - Haha, igår när jag skulle koka kaffe så råka ja tappa kaffekannan i golvet så den gick sönder:( buuu 
Vem snackade du med senast? - Robiin=D
Varm favoritdricka? - Kaffe:D
Favoritdricka när du är riktigt törstig? - Någon dricka med is:D
Alkoholhaltig favoritdricka? - Öl:P
När gjorde du senast något riktigt dumt? - Svårt att minnas:P jag e bäst(A)
Saknar du någon just nu? - Misse:(
Vad ska man göra för att få dig irriterad? - Haha, irritera mig:P
Någon jag stör mig på? - Kyrkoklockan som ringer jättemkt:P
Intressen? - Cykla, umgås, grilla, bada, baka, leka me katten osv:D
Senaste person du kramade? - Robin:D
Senaste person du ringde? - Robin
Senaste person som ringde dig? - Frida
Vad drack du senast? - Coca coooola
Vill du ha barn? - Hahah, nej:P
Längtar du till din nästa födelsedag? - JA, systemet!:P
Har rakat dina ben någon gång? - Ja:P
Är du sugen på något nu? - Frukost=)))
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? - 2-3
Använder du hudkräm? - Ja
Micro-pop eller poppa själv? - Micro-pop
Brukar du baka? - Ibland när ja har lust:D
Röstade du i det senaste valet? - Yeeees:)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? - Mjaaa.. sådär
Vilken låt lyssnade du senast på? - Lady Gaga
Har någon annan sovit i din säng inatt? - Yeees;)
Vad tycker du är äckligt? - Köttsår:P
Har du pengar på mobilen? - Yes, pengar plus 3000 fria mms+sms:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!