ciccikatt - gah, råkade ta bort min design...

gah, jag skulle fixa min design lite, byta till lite somrigare bakgrund och header, så råkade jag på något sätt radera hela designen, TYPISKT! aja:P nu får ja kämpa me ny design då:P fast inte ikväll:)
hehe

haha bror tog kort på mig,:P snyggggt

idag har jag varit på stan hela dagen typ:P satt på moda cafe med Robin och Frida, vi käkade glass, drack latte och njöt av solen. Nu är mina axlar helt sönderbrända och röda.:P sånt man får ta antar jag.
Nu på kvällen har jag varit på nivå me Patti & MLi (som kom hem från rhodos igår och var jättebruna), Frida, Fredrik+bror, danne och alex:)
Tog bara en öl, sen gick ja hem:P
men det var trevligt att träffa flickorna, så länge sen man såg dom, och de har ju inte sett mitt hår, som blev lite utav en chock antar jag:)

Nu ska jag kolla mobiler på blocket och kolla på tv=))
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!