ciccikatt - BYTER TILL BLOGSPOT

Nu kommer jag skriva på blogspot istället, dels för att det finns flera designer att välja mellan, och dels för att jag har tillgång till att blogga gratis från mobilen där:) så det blir en fördel för er också eftersom att jag kommer uppdatera mycket oftare och lägga upp bilder flera ggr per dag:) så...

FRÅN OCH MED NU SKRIVER JAG PÅ DENNA ADRESS:)
Http://ciccikatt.blogspot.com... altså samma som nu fast det är blogspot:) så det är inte så svårt att komma ihåg=)

Så här är min nya roligare blogg:)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ciccikatt <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kommentarer
NATTAH

Hej:)

Kika gärna in på min blogg och skriv exat vad du tycker om Paris Hiltons y BFF!

Kraam

2009-08-15 » 11:48:52
URL: http://nattahpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!