ciccikatt - lördag kväll!

då var helgen avklarad^^ i fredags, vad gjorde vi då.. hmm  juste, kollade på lets dance, blondinbella åkte ut:p... sen hände inte spec mkt...

igår däremot..
Började med att vi gick till pati, hon öppnade sina presenter osv.. sen gick vi till kinamuren och åt buffet, kanske inte de bästa att göra innan man ska ut å festa:P hehe
jaja vi bestämde oss för att dra till nivå 22 efter kina muren, var där i en timme kanske... sen tog vi tuben till östermalmstorg, gick till vanilla, men de va så mkt folk så vi drog därifrån, åkte till citykrogen och var där tills de stängde typ^^ avslutade kvällen med max:D mummmss.. åt en pepperoni hamburgare eller va den hette..

idag gick jag upp ur sängen vid 4^^ ganska ssent, men med tanke på att vi la oss så sent så var de kanske normalt^^

nu ska jag till väsby, eftersom att jag har alla skolgrejjer där, funderar på att plugga, om jag har något att plugga på, för jag e ganska pigg för tillfället=)

bjuder på en bild:

grattis patti, 20 år idag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!