ciccikatt - äcklad...

sitter i kista och väntar på att robin, martin och hans polare ska komma hit.. köpte nyss en kaffe och jag måste bara säga att ja blev så irriterad på hon som jobbade i kaffekiosken eller va man ska kalla de för... hon stod och typ skrapade nagelbanden medan hon gjorde min kaffe... usch! sen visste hon inte hur hon skulle växla mina pengar... ohhh! fick tillbaka för lite 2 ggr, sa till henne och då ger hon mig för mkt.. då gick jag haha:P
betalade med 50 kr.. latten kostade 30 och jag fick tillbaka 46:S förstår inte hur hon räknade?:S  men men... jag köpte alltså en latte för 4 kr;) bra köp hahaha!

sen en annan lite roligare sak.. spana in den här hemsidan, där ser man hur kändisar och modeller blir redigerade i datorn.. klicka på en bild och dra sedan musen över bilden så ser du skillnaden! nu vet jag hur jag ska göra när jag tar snygga bilder på mig själv... haha!

idag vad jag i skolan på 2 lektioner... fick ett stort arbete på naturkunskapen=) ska väl göra de ikväll kanske:)
jaja

nej nu ska ja sluta skriva...

puss
Kommentarer
frida

lol va fula och gråa alla blev på den där sidan med oretuscherade bilder

2009-01-29 » 18:59:04
URL: http://plastkula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!