ciccikatt - sista skoldagen innan sportlov!

Godmorgon alla morgonmänniskor som snart ska gå till skolan/jobbet:)

Idag har jag lite ont i huvudet, första gången detta år, tycker de e rätt bra;) förut hade jag alltid ont i huvudet=)
kan bero på vissa vanor som ändrats eller nått?

Har precis satt på kaffebryggaren, vet inte vad jag vill äta till frukost... det kanske blif nudlar^^ haha
Idag har jag 2 lektioner innan och 2 lektioner efter lunch=) så de e skönt, slutar typ 15.00 idag=)
Efter denna skoldag så har jag sportlooov:D jippieeee:D kommer vara skönt att vara "ledig". Jag har ju massa plugg att göra  på lovet så man kan inte säga att jag är ledig men jag slipper åka till skolan iaf:) och kommer kunna sova ut på morgonen=))

Igår vad jag i stan och åt mat med familjen, ohh va gott det var:D godaste maten på länge!
Efter maten så bestllde pappa en kurs tlll mig som startar på Fredag=) Ojlemåningskurs=)
Så varannan Fredag i 6 veckor kommer jag befinna mig i Danderyd, hoppas de inte bara e gamlingar med på kursen=)

Nej, dags att sätta igång med frukosten, ska ju hinna duscha också=)

Puss och hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!