ciccikatt - mitt humör är inte att leka med idag....

USCH, mitt humör idag har inte varit på topp om man säger så, fråga nathalie som fick stå ut med mina humörsvängningar hela dagen:P förlåt^^

dagens mest störande ämnen är: lägenheter, hundar, fastspikade sängar och egoister! bah

Idag när jag kom till centrum så fick ja en present av kakan:D då blev jag jätteglad:D det var badskum från the body shop som han hade slagit in i fint papper och snöre:D:D så ikväll blir det ett varmt bad:D jippiiieee, det ska bli så skönt:D

just nu sitter jag och pluggar samhällle, har prov på onsdag.
Sitter å svarar på 45 frågor, har hittills bara svarat på 10 st:O så det blir att sitta här ett tag till^^
vet du ex vad som är skillnaden mellan en "de facto flykting" och en "internflykting"? haha det vet jag nu iaf;)

nej nu ska jag fortsätta plugga med kaffe och bulle:))
puss å hej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!