ciccikatt - ja vad ska man säga?

åååh kolla på mig, jag är bäst, du är så ful...
Guuud! vissa människor är verkligen irriterande.
Har bara lust att smälla till vissa, baaaah
jag som trodde att mitt humör var bra idag.. men icke....

men jag börjar fundera på om det verkligen är mitt humör.. för jag brukar inte ha sånna här humörsvängninar, har aldrig haft det...... jag börjar tro att det verkligen är fel på vissa människor, det är nog inte mitt humör som e konstigt, det är alla andra som är konstigt och tänker idiotiskt!....

det är så jag ska börja tänka iaf.. jag har rätt, alla andra har fel... alla andra tänker ju så ,.. så varför ska det alltid vara jag som har fel och ska lägga mig och sedan må dåligt?
Nej, från och med nu är det ändring på det!

JAG ÄR BÄST!!!!!!!!!!!
Positiv ska man vara till de som är positivt=)



Allright!
nu ska jag skriva om pressbyråns äckliga kaffemuggar:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!