Yes, jag hittade klänningen!

Efter typ 3 dagars stressande och spring i typ alla affärer i city så hittade jag äntligen en klänning på Gina Tricot som jag kommer ha imorgon.

Jag förstår inte folk som köper nyårsklänningar för flera tusen.. man kommer ju typ bara använda den en gång:P
Jaja, vissa tänker med fel del av kroppen och man får säga så..

Denna klänning hittade jag iaf för 149,50 på gina.. sjukt billigt.





Osminkad på bilden för att jag precis sprayat mig brun.
Kommer vara sjukt snygg imorn! längtarrrr!!!

Nu ska jag gå till systemet och inhandla drickan tills imorgon!

See ya later bitchessss!!!!
TAGGA TILL NU FÖRFAAAAAN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!