IDAG SMÄLLER DET!!! POFFF

Halloj alla partyglada människor!

Här är dagens outfit, självklart ska jag byta om senare till min klänning!

Jag ska packa en väska nu, gå till stan och köpa lite saker tills ikväll.. sen ska jag dra till frida och börja tagga till på riktigt!!!

Ikväll ska vi först vara hos Frida, sen runt 19.00 tiden så kommer patti, hennes kille och maria. Ska bli väldigt kul att träffa honom.
Sen kommer Alex å hans tjej, kul att träffa henne oxå för första gången=)

Vi kommer vara ca 15 pers hos Frida ikväll om alla som planerat kommer komma.
Sen vid 23 så drar vi till Collage, Vilken kväll HöRRni!!!!

TAGGA TILL NU FFS!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!