Dååålig uppdatering

Jaa jag vet, har försökt blogga men det har kommit massa annat ivägen hela tiden..
MEN! Imorn köper jag en rosa minilaptop på rean och så jävlar ska det bloggas som aldrig förr:)
LÄNGTAR!! JAG VILL HA DEN NUUUUU!!!

Det jag har gjort i veckan är iaf ungefär detta:

Måndags, satt hemma och spelade sällskapsspel med brorsan och Robin, slutade med att en platta öl tog slut och en 3dje del av jägermeisterflarran som är nästan 2 liter..

Tisdags
var vi på middag hos Pati med Vin och öl..

Onsdags
minns jag inte riktigt vad vi gjorde.. men om jag kommer ihåg rätt så var vi på nivå 22?

Torsdags firades julafton i Danderyd! Sjukt kul hade vi!

Fredags
var det julfirande med släkten och familjen hemma hos oss... sen drog jag ut på kvällen med Pati, Alex, Robin, Evve och sen kom Emmelie. Vi var först hos Pati, sen nivå22 och sedan Solidaritet, hade sjukt kul bland alla 30+are och snobbar^^

Lördags var jag på nivå med Jennifer, Lollo, Pati, Robin och Alex. Sen drog vi till biljardpalatset där man tydligen fick spela kort:P så vi spelade ölspelet som inte slutade bra för mig... En eller två öl för mycket för min del..:P haha

Idag - nothing special... e trött på all alkohol.. för tillfället! snart är det ju nyår och då är det party på höööööög nivå!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!