Nu har jag fått min sömn!

Sådär, nu har jag sovit i nästan 3 timmar:) ska träffa patti snart, vi ska till stadsbiblioteket och ja ska skriva min engelska uppsats:) hoppas ja blir klar me den idag:) tar me mig en bok också ifall att jag blir klar snabbt:)

16.20 tar ja tåget från centralen till märsta, blir där ikväll.

Imorgon ska jag äta lunch/middag hos min faster sen får vi se vad som händer på kvällen:) är taggad på bio:)

Jag kommer iaf inte kunna gå ut i helgen eftersom att jag går på antibiotika och måste ta det lugnt:)

yeye nu måste ja klä på mig och packa väskan:)

Lite bilder från igår^^:




:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!